Cumpărături Sammydress

Ultimele cumpărături de pe Sammydress s-au lăsat mai mult cu chestii pentru casă.
Nu că nu îmi mai plac hainele dar mai profit uneori când găsesc câte un astfel de site și mai cumpăr și chestiuțe din astea.
Pentru că din păcate anul acesta nu cred că voi vedea marea, decât dacă o să câștig la loto .Mda și cum nu joc, slabe șanse...anul acesta avem prea multe cheltuieli și lăsăm marea pentru anul viitor.Dar ca să nu mor chiar așa de dorul ei. am adus marea la mine în baie.
Priveliștea seamănă foarte bine cu golfulețul unde am făcut prima dată scuba driving.O amintire frumoasă , o imagine superbă deci nu aveam cum să nu aleg această perdea de baie.De fiecare dată când merg în baie sau de fiecare dată când fac duș e o adevărată plăcere.Din păcate pentru tine dacă ți-o doreai și tu, nu mai este pe stoc, dar găsești multe alte modele aici .
 

Alt produs care nu ține de fashion , sunt aceste pensule și acest sticker de perete. Nu că mi-ar fi trebuie neapărat pensule, pentru că am o grămadă și oricum nu le folosesc pe toate, mai ales că unele nici nu știu la ce folosesc :)) Dar na erau roz și mi-au plăcut. Sunt foarte moi și ușor de folosit.Sunt 10 pensule și sunt perfecte pentru orice începătoare ca și mine .
Cel de-al doilea produs care de asemenea nu ține nici de fashion dar nici de beauty este acest stiker de perete. Îmi luasem înainte unul de l-am pus în bucătărie și mai voiam unul pentru holul de la intrare.
Acesta despre familie mi s-a părut perfect și l-am pus repede în coș. Prețurile stikerele de perete sunt foarte mici și chiar se merită să ai unul , mie una mi se pare că dă un aer diferit peretelui.Îl găsești aici dacă îl vrei și tu .


Cel de-al patrulea produs, sau de fapt produse au fost această pereche de ghete. Din păcate comanda a venit mai greu și deja vremea se încălzise și n-a mai putut să îi scot la plimbare. Aștept (sau nu) iarna pentru a-i vedea ce pot face. Întârziatul ăsta al comenzilor un mare dezavantaj când vine vorba de cumpărături pe site-uri din afară.  Durează cam o lună și trebuie să fii atentă ce comanzi dacă vrei să apuci să porți sezonul curent :) Ghetele au multăă blană și sunt foarte groase....cred că vor fi foarte călduroase .

N-au fost decât 9,70$ și din cauza aceasta nici nu mai sunt pe stoc.Dar totuși se mai găsește pe altă culoare dar nu toate numerele ,așa dar dacă ești genul care își face vara sanie și iarna car.. click aici și alege-ți ghetele.


Cam atât și cu produsele cumpărate de data aceasta.Pe viitor nu știu ce mi-aș mai lua.Nu am ma răsfoit site-ul demult,dar dacă o fac sigur găsesc o mulțime de chestii mișto și interesante :)

Etichete: